Huvudmeny

Massage på jobbet

Team lars massage

I samarbete med högskolans företagshälsovård Previa kan vi nu erbjuda månadsanställda medarbetare massage på jobbet.

Inledningsvis kommer det att finnas tillfälle att boka in sig på tider varannan vecka (med undantag för långhelger). Skulle vi märka att tiderna snabbt tar slut är det fullt möjligt att erbjuda ytterligare dagar.

Allmänt

Vill du förebygga krämpor och stelhet, motverka stress och muskelsmärta, få tips och råd om egenvård?

Din massör från Team Lars Massage ger dig friskvårdsmassage och en stunds återhämtning. Massören arbetar mest med rygg, nacke och axlar så att kroppen får möjlighet att vila och återhämta sig.

Alla medarbetare med månadsanställning vid högskolan har möjlighet att utnyttja massagen. En massagebehandling är 30 min.

Bokning & avbokning

Du bokar dina massagebehandlingar i Team Lars Massage webbaserade bokningssystem. Avbokning av tid måste ske minst 24 timmar innan behandlingsdagen. Om du blir sjuk, undersök om en kollega kan ta din tid istället. För sen avbokning debiteras fullt pris.

Pris

Som medarbetare har du möjlighet att få 5 stycken subventionerade 30-minuters behandlingar per år. Du betalar då 200 kr/behandling. Självklart kan du gå och få massage fler gånger än så och då betalar du fullt pris, 275 kr. Alla kostnader dras på din lön månaden efter genomförd behandling.

Plats

Massagen sker i vilrummet på C 6 i Balder, rumsnummer C 615. Observera att du behöver ha med din passerbricka för att komma in i korridoren.

Tid samma dag

Du kan boka tider på webben samma dag fram till ledig massagetids början.

Vill du registrera dig?

  1. Skicka ett e-postmeddelande till Katrin Axelsson på HR för att erhålla inloggningsuppgifter.
  2. Gå in på www.larsmassage.se och klicka på "Boka här" 
  3. Registrera dina uppgifter
  4. Välj massagetid genom att klicka på den dag och tid som passar dig
  5. Klart!

Kontakt och frågor

Har du frågor kopplat till bokningen kontakta support@larsmassage.se. I annat fall är du välkommen att höra av dig till HR.