Huvudmeny
ITSM Borås logotype

Kund och leverantör –interaktion, integration och innovation!

Arrangörer: Högskolan i Borås, Borås Stad, itSMF, Sogeti och EVRY One Borås AB 

Ett ökat tjänsteperspektiv hos kunder och leverantörer innebär en förändrad kund och leverantörsrelation. Det innebär att båda dessa parter ställs inför nya utmaningar och ökade krav på samarbete. 

För tredje året i rad arrangeras ITSM i Borås. Förra årets konferens lockade över 100 deltagare och vi hoppas på lika många intresserade även 2014. Årets ITSM-konferens kommer särskilt att uppmärksamma frågor som rör relationen mellan kund och leverantör. Vi kommer till exempel att diskutera hur vi arbetar med tjänsteutveckling, kravställning, uppföljning, mätning och återkoppling? 

Ett syfte med konferensen är att erbjuda en mötesplats mellan kunder, leverantörer och forskare. Konferensen innehåller därför flera presentationer utifrån dessa tre perspektiv. Konferensen riktar sig till företag, offentlig sektor och lärosäten.

Välkommen!

Datum

Torsdagen den 25 september, 2014

Plats

Högskolan i Borås, Järnvägsgatan 10, Borås, Lokal: Sparbankssalen, byggnad M, sal M204.

Pris

495 SEK exkl. moms (620 SEK inkl. moms). Medlemmar i itSMF betalar 395 SEK exkl. moms (495 SEK inkl. moms). I priset ingår lunch och kaffe.

Sista anmälningsdag

2014-09-11

Arrangörernas loggor