Masterprogram i management av digital handel
Välkommen till din nya utbildning!
Längre ner på sidan finner du både schema och andra dokument som kan vara bra att läsa igenom inför första terminen. Vi ses i september!
Schema
Eftersom ändringar kan ske med kort varsel är det bra att ha som vana att kolla schemat regelbundet.
Programinformation
Starttermin: Hösten2019 Programkod: SADBM Programtillfälleskod: SADBM19h Studietakt: Heltid 100% Studietid: Dag Studieort: Borås
Kontakt
Utbildningen ges vid Akademin för textil, teknik och ekonomi (A1).
Har du frågor under din utbildningstid, kontakta utbildningshandläggare via:
E-post: a1@hb.se
Telefon: 033-435 4011 (telefontid varje vardag kl. 10:00–12:00).
Har du frågor kring val av studier och kommande arbetsliv?
Kontakta studie- och karriärvägledningen
Programansvarig: Daniel Hjelmgren
Dokument
Programmets kurser
Du hittar litteraturlistor i respektive kursplan. Observera att kursplaner kan komma att revideras intill tidpunkten för kursregistrering. Tag alltid kontakt med kursansvarig, eller kontrollera i Canvas, innan du införskaffar litteratur.
Våren2021
Självständigt arbete för masterexamen i företagsekonomi
- Kursinformation för Självständigt arbete för masterexamen i företagsekonomi
- Anmälningskod: M52V1
- Typ: Obl.
- Period: 18 januari — 6 juni
Hösten2020
Organisations- och kvalitetsstyrning
- Kursinformation för Organisations- och kvalitetsstyrning
- Anmälningskod: M47H0
- Typ: Obl.
- Period: 31 augusti — 8 november
Supply Chain Management
- Kursinformation för Supply Chain Management
- Anmälningskod: M45H0
- Typ: Obl.
- Period: 31 augusti — 8 november
e-Business och den digitala marknadsplatsen
- Kursinformation för e-Business och den digitala marknadsplatsen
- Anmälningskod: M90H0
- Typ: Obl.
- Period: 9 november — 17 januari
Varumärken och kommunikation - kulturella perspektiv på handelns digitalisering och hållbarhet
- Kursinformation för Varumärken och kommunikation - kulturella perspektiv på handelns digitalisering och hållbarhet
- Anmälningskod: M49H0
- Typ: Obl.
- Period: 9 november — 17 januari
Våren2020
Affärsdesign och entreprenörskap
- Kursinformation för Affärsdesign och entreprenörskap
- Anmälningskod: M37V0
- Typ: Obl.
- Period: 20 januari — 29 mars
Informationsutvinning för modern handel
- Kursinformation för Informationsutvinning för modern handel
- Anmälningskod: M60V0
- Typ: Obl.
- Period: 20 januari — 29 mars
Företagsekonomiska teorier och dess praktik
- Kursinformation för Företagsekonomiska teorier och dess praktik
- Anmälningskod: M58V0
- Typ: Obl.
- Period: 30 mars — 7 juni
Företagsekonomiska teorier och dess praktik
- Kursinformation för Företagsekonomiska teorier och dess praktik
- Anmälningskod: M64V0
- Typ: Obl.
- Period: 30 mars — 7 juni
Hösten2019
Digital Marknadskommunikation
- Kursinformation för Digital Marknadskommunikation
- Anmälningskod: M98H9
- Typ: Obl.
- Period: 2 september — 10 november
Ledarskap - dess handlingar, koncept och hållbarhet
- Kursinformation för Ledarskap - dess handlingar, koncept och hållbarhet
- Anmälningskod: M94H9
- Typ: Obl.
- Period: 2 september — 10 november
Management av affärsrelationer
- Kursinformation för Management av affärsrelationer
- Anmälningskod: M95H9
- Typ: Obl.
- Period: 11 november — 19 januari
Metodologi och vetenskapsteori i företagsekonomisk forskning
- Kursinformation för Metodologi och vetenskapsteori i företagsekonomisk forskning
- Anmälningskod: M93H9
- Typ: Obl.
- Period: 11 november — 19 januari