Design för marknadsföring och kommunikation

Hus
Ortsoberoende
kalender
15 högskolepoäng
Tid
Deltid 50%, Dag
Moln
Vår 2022
Utropstecken
Sista anmälningsdag
2021-10-15
Inställt
Anmälningsinformation

I Design för marknadsföring och kommunikation studerar du marknadsföring och innehållsstrategier för sociala medier, användarcentrerad design, målgruppsidentifiering, storytelling, personautveckling, visuell kommunikation och user experience (UX). Tillsammans med kurskamrater utvecklar du en konkret marknadsföringsstrategi och en marknadsföringsplattform för en verksam designer.

Kursen är ett samarbete med kursen Digital portfolio för designers (15 hp) som ges av Textilhögskolan på Högskolan i Borås.

Hus
Ortsoberoende
kalender
15 högskolepoäng
Tid
Deltid 50%, Dag
Moln
Vår 2022
Utropstecken
Sista anmälningsdag
2021-10-15
Inställt
Anmälningsinformation
Kontakt

Kursen ges vid Akademin för bibliotek, information, pedagogik och IT.
För kursspecifika frågor, kontakta akademin via:
E-post: a3@hb.se.
Telefon: 033-435 4013 - telefontid varje vardag kl 10:00-12:00.

Kontakta studievägledningen.
För frågor om antagning, kontakta antagningen.
För övriga frågor, kontakta studentexpeditionen.