Frågor och svar om flytt , arbetsrum och lokaler

Varför gör vi en flytt av kontorsarbetsplatserna?

Vad menas med clean desk?

Hur gör jag om jag vill sitta nära mitt arbetslag eller närmaste kollegor?

Hur vet jag att min dator passar med dockan i ett rum med clean desk?

Vad gör jag med mina saker som jag inte tar med hem när jag går för dagen?

Vad gör jag om jag har ytterligare behov av utrustning och möbler på kontorsarbetsplatsen eller på allmänna ytor?

Vad gör jag om jag har förslag och idéer på utformningen av våra lokaler (kontor, mötesrum och allmänna ytor)?

Kan högskolan bistå med kontorsutrustning när jag jobbar hemma?

Måste jag lämna tillbaka kontorsutrustning som jag lånat hem?

Vilka förändringar sker vad gäller allmänna ytor och mötesrum?

Var sitter cheferna?

Vem får tillgång till egen kontorsarbetsplats?